Pyroxian

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Sömn lös :S

Av pyroxian - 4 april 2011 04:15

Hej alla ... 

som tittelen säger så är jag jävligt sömn lös  kan inte sova ~   

andlednigen till detta är nog all  stress som är nu ...   

med skolan  där jag har en "massa" att  göra  el  tja de är 5 kurser  kvar att bli av med, 2  kurser och tentor , 2 Raporter + tentor  och en  ljusättnig  som komp  för en tenta hoppas jag på eftersom inte den kursen går längre ...


så ska ner i morgon och prata med dom på skolan och se om jag ska fortsätta effter de som jag bestämde med den gamla väg ledaren som jag hade  el  om jag måste göra en ny plan ~    


SHIT! de är 2 månade kvart att få klart så mycke som möjligt på var av att 2 veckor kommer gå bort  på annat  ..

sen  vidare på de måste jag till arbets förmedligen och skriva in mig och gå skriva cv kurs så  jag kan söka jobb   (måste ha ett i sommar annars  är jag väldigt körd)~ 


Sen  på de så  spinner framtid tankar upp i mitt huvud  hur vidare jag ska flytta till en ny stad el stanna kvar i jönköping  ( vet  inte va jag ska göra )  el  om jag måste flytta hem med all skam av att ha FAILAT  totalt   ...    


nå  ja  nu har ni fått tagit del av lite saker som spinner runt i mitt huvud ~    

nä ska  drick upp mitt te och  prata lite mer med söto  hon  får mig lugn  just  nu vet inte av jag skulle ta mig till utan hon  ~  



//Pyroxian

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pyroxian - 24 maj 2012 09:54

och så var flytten i full gång  de blir en massa lådor tänk va mycke skit man har samlat på sig med tiden             de blir ju en hel del de där var bara några av alla lådor     känns  väldigt  tom i tumet nu när allt är nertaget ...

Av pyroxian - 1 maj 2012 22:54

så nu har jag varit så där  trevligt tyst igen  ^^  sorry för de men de har väll inte hänt så himla mycke, el jo de har det   har varit uppe hos söto  nu i två veckor *mmm  mys*    vi har varit och tittat på körbärsblomingen .  och så har vi lana...

Av pyroxian - 18 april 2012 13:56

Är och lanar hemma hos sötnos och hennes lillebro    mutcho mutcho skoj        håller även på att fixar inför flytten snart dax att flytta i från jönköping      kommer sakna allt mysigt folk där nere  men men i framtiden vankas nya äventyr    ,...

Av pyroxian - 2 april 2012 08:53

fick ett tipps i från syrrans man på ett skyst  nytt band :)   ...

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards