Pyroxian

Alla inlägg den 16 april 2011

Av pyroxian - 16 april 2011 22:39

I dag  har jag tagit mig en liten tripp  ut till tenhult och naturbruks gymnasit  (internat skola)  för att träffa min lilla goa vän Angel hon skulle nämligen hjälpa mig att färga mitt hår i uv grönt ~   

Och den vart ricktigt snyggt   måste jag sägga,är jätte nöjd med resultatet

Men å andra  sidan  angel  är gudomlig på att fixa hår oxå  så inte så konstigt att de blir bra ~

Sen har jag pratat lite med sötis i telefon och på skype åå bara 8 dagar kvar nu (länktar så himla mycke) ~ 

kom på oxå att jag hinner faktiskt vara med den två första dagarna på costum raod show iaf  *happy face*

      

hadde lite lita att göra nu så gjorde ett colage på hur mitt hår har sett ut fram tills idag i från och med att jag började ändra på det  (detta är bara i från de 2 senaste månaderna) 


//Pyroxian

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards