Pyroxian

Alla inlägg under oktober 2011

Av pyroxian - 29 oktober 2011 14:49

är fortfarande uppe hos sötnos åker hem i morgon  

vi ska ha en ost kväll  käkka en massa ost och dricka vin och se på film  kommer bli super mysigt

har vart på en promenix med lilla pumpen oxå  så gullig liten voffsing hon är  ^^

kommer väll kanse skriva mer sen när jag är hemma igen  fram tills dess ha de gött :P 



Av pyroxian - 26 oktober 2011 00:45

Är uppe  och myser hos sötnosen  nu   

så otroligt himla mysigt , har överaskt honen hel del  men men nu är det hennes tur att ge igen :S 

ska bli spännande att se va de är som honkommer hitta på för nått   ååå Länktar     


tills vidare så får ni läsa på hennes blogg vad som händer :P 


http://kanashimi.bloggplatsen.se/  )


// Pyroxian 






Av pyroxian - 20 oktober 2011 13:33

sitter och pysslar lite för mig själv har inte svit nåt el tja 10 min typ så är igentlige yber trött men men va fan fick lust att pysla i stället . ska tbx till skolan i morgon och jobba klart med lite uppgifter    


   


//Pyroxian

Av pyroxian - 20 oktober 2011 13:07

Wooo hooo har sutit i möte i dag sen kl 8 i morse med skolan ... har fått en helt ny krus plan att läsa .  och wiiipi  va jag älskar csn atm ... NOT !!!    

nu kommer inte min examen gå på 120 poäng som den i gentligen skulle . uttan tack vara csn jag tvingad att utöka den till 130/140 poäng     viket betyder att jag måste minst läsa 3 ny kurser >_<  GREAT !!!


Lp 2
Grundläggande vetenskapligt arbetsätt och projektarbete 7.5 hp
För att ha att göra och kanske för CSN-poäng,
rekommenderar vi att du läser ny kurs,
Belysning krav innemiljö                                         
          7.5 hp 
 
Lp 3
Belysningsplanering innemiljö 1,       3.75 hp
Dagsljusprojektering                         3.75 hp
ev Visualisering och presentation 1   3.75 hp (för CSN och för att den är bra)
 
Lp 4
energieffektiv belysningsplanering  7.5 hp 
examensarbete                              7.5 hp 
min nya studie plan  vist ser den rolig ut ?  
//Pyroxian 
 

Av pyroxian - 18 oktober 2011 20:42

sitter och skypar med älskling    så sjukt mysigt  


har även good nygeter mitt csn problem är LÖST !!!!  *cheer and HAPPY face *   

och nästa vecka börjar mina nya kurser inte för att dom är särskilt nya men iaf ^^  sak samma, ska sen åka till min lilla älskling ååå komer bli mys pys  

bara  för att hon är värden mest underbaraset flickvän åå va jag älskar hon          

Av pyroxian - 18 oktober 2011 13:45



   
Av pyroxian - 18 oktober 2011 13:40

sitter i skolan och pillar vidare på uppgifter etc och försöker bli klar så gott de går skojiga är att  jag inte kan göra sita uppgiften förens på tordag ... måste vänta på nissen som jag ska prta med för att  få tag på en ritnig som jag behöver för att  bli klar med denna  kursen .  har fått en ny  kurs plan oxå  som börjar nu nästa vecka på torsdag eventuelt onsdag . så ska bli skoj att se va den kursen har att erbjuda .


//pyroxian

Av pyroxian - 17 oktober 2011 12:39

sitter och jobbar i skolan ska försöka få klart detta så snabbt som möjligt   

har mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud i från i går ... då jag sårade den som betyder mest för mig ...  så har bara en sak att säga till dig



// pyroxian

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Skapa flashcards