Pyroxian

Alla inlägg under december 2011

Av pyroxian - 25 december 2011 12:04

Sitter på bussen på väg ner vill älskling <3 vi ska fira våran första jul tillsammans :-) kommer nog bli jätte mysigt. <3 har vart hemma i de vita snö landet norrland och firat med familjen vilket har varit mysigt men men lite trött på att de alltid ska bli samma bråk varje år . Och nej de är inte vem som får öppna paketen först som de handlar om . Nå ja nu ligger jag här i bussen och tänker på min sötnos <3 och att vi snart ses igen :-D

Av pyroxian - 23 december 2011 17:48

var ute i dag och lekta med hektor han var så sprallig och glad och skull med ut och hjälpa mig plocka den perfekta granen    oj oj oj  va han  hoppade runt och var glad och skuttade runt i snön så att de bara yrde snö runt runt över allt 


 

här står hektor vid granen som vi sen tog åt han  han har även på sig sin gulliga tomte luva  

var ju även tvungen att ta en bild på han när han leker  men luvan hans hade han tappat så den höl jag i ^^

hektor Älskar värkligen snön han är väldigt  hoppfull  och aldeles till sig så här års

( för alla som inte vet så är hektor en osynlig åsna  och mycket ovanlig sådan  den ända i sitt slag )


// pyroxian


Av pyroxian - 23 december 2011 17:20

ja happ och så är man i de snöiga norr igen över jul känns bra   

här kan man alltid lita på att de är en vit jul iaf till 99,8%  

      

mysigt och juligt fin är det hemma 

Av pyroxian - 21 december 2011 09:21

är hemma i sundsvall nu, än så länge har de vart en upplevelse rik tid . bland de första saker som hgänder är att far min kolapsade i hop när vi skulle ut och äta på resturand så jag fick ringa efter ambulans    och åka till akuten med han .  

som tur var var det bara nått han hade ätit så   tur att inte jag hade fått nått .


sen har jag varit hemme hos min stora syster Monika och hennes familj   ricktigt mysigt  ( träffar dom nästan aldrig) 

en bild i från hennes brölopp nu i maj   hittade ingen bättre bild på hela den familjen    

var uta och jul handlade med syrran i går oxå och jag köpte en jul klapp till mig själv  





   

ett par scull candy hörlurar för dom andra jag hade var typ bara skrot av .

och så en bild på kiish  deras mysiga finska lapp hund så otroligt snäll hund. snällare får man nog leta efter  

ska lätt ha en sån om jag ska ha en hund så otroligt mysig hund ras  


// Pyroxian      

Av pyroxian - 16 december 2011 01:54

Ja ha och så är man på bussen på väg upp till min älskling <3 kommer bli så mysigt att få träffa hon igen <3 ååå kan inte jag vara framme snart ?tiden står alltid stilla när jag länktar efter nåt :-( nå ja ska försöka sova lite nu. //Pyroxian

Av pyroxian - 15 december 2011 01:49

så där ja då var biljätten bestäld och klar till sötnos  

ska göra tenat i dag med ...  urrggh   hatar sådanna  men men  är inte nervös alls  eftersom att jag har gjort dnna tenat flera gånger innan  el iaf en snarlik .  efter det blir det hem och packa  åker kl 01:45  till sötnos    länktar så  


länktar så efter att få kyssa  henne igen hålla hon i min famn och en massa massa  mer

ÄLSKAR DIG SÖTNOS       

Av pyroxian - 12 december 2011 13:49

skulle  ha haft tenta idag men de sket sig ...  jag vara  försen för att anmäla mig till den . tur att man kan göra den igen efter jul    nå ja nu sitter jag iaf i skollan och plockar igen lite uppgifter etc   har precis skrivit klart 3 labb uppgifter som jag gjorde för nån vecka sen och nu håller jag  på med själv ständighets labbar 3 st  var av att ena redan är klar .  medans jag ändå väntar på att lambi ska sluta jobba så vi kan fika


men men men   nog med bloggande nu  tbx till arbetet 

nå ja litte arbets musik på detta då :P  tänker på min sötnos sjukt mycket oxå medans jag nu väll jobbar men men får ju träffa hon snart iaf så     (var av val av låt den får mig att tänka mycke på henne )


//pyroxian

Av pyroxian - 11 december 2011 05:02

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards