Pyroxian

Alla inlägg den 3 april 2011

Av pyroxian - 3 april 2011 00:51

som rubriken säger  kommer detta inlägg handla om smink ~  

(och nej det är inte GAY att använde smink som kille, faktum är att många tjejer tycker de är hett med killar som kan sminka sig)

men  i alla fall  så  har jag smink Experten Sazzy på besök hemma hos mig nu i helgen, Så självklart efter som jag tycker att  de är intresant att få lära sig hur man kan sminka sig på olika viss så  erbjöd jag mig att  leka prov docka i utbyte mot att hon lär ut lute granna  om hur man kan göra  nått snyggt ~  


så här kommer de lite bilder i från va hon gjorde på mig  \m/ ^-^ \m/


   så ser grunden ut på sminkningen ut som sazzy  gjorde på mig ~ 


   bara  för att  jag är redigt FUL och Trött just nu så bjuder jag på mongo Face ~ 


så  här vart de när de vart klart iaf komer snart en närbild på Detalj Sminket  på vänster öga


   Beslöt oss för att  göra  krets korts Detaljer  efter som att de är en Cyber Goth sminkining jag var ute efter ~  


En  till  lite mer närmare tit på det hela ~ 



nä de var allt jag hade att skriva om för stunden  ska i väg och göra  toast och varma mackor nu till mig och snälla Sazzy så vi hörs alla ~  


//Pyroxian   

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards