Pyroxian

Alla inlägg under juli 2011

Av pyroxian - 29 juli 2011 12:24

Fan  va jag hatar min nya mobil dongel ...   till att börja med vägrar den fungera i rätt  usb port  av nån skom jävla anlednig    så så är de bara  i vägen hela tiden  nä jag saknar min gamla mobila modem  *sadface*  


any how  satt  uppe till typ 6 i morse och skypade med älskling  de va dömysigt som vanligt   ååå va jag saknar hon  ~     sat även och spelade hela dan i går med hon  nu är vi 66  snart daks för northren   


sitter öven och funderar på om man kanse skulle  vara så ducktig att man får tummen ur röven och börjar träna i gen känner de själv att de skulle behövas  saknar mitt  6 pack som jag en gång i tiden hadde  



     mobil dongelen from hell  ...  *SAD FACE*  SAKNAR MIN GAMMLA 


//Pyroxian 

Av pyroxian - 26 juli 2011 13:32


          bara  för att  denna nedrans låten har fasnat på min hjärna .... >_<*


//Pyroxian 

Av pyroxian - 26 juli 2011 12:17

 sitter  och fyller i en massa  tråkiga papper som ska in till soc  samtidgt som jag söker jobb som en dåre~     

 sen blir det nog till att spela wow med denna sexig lilla flickan ~  

   min och sötnos sexiga Arena teeam     DK + sharman  =  Epic  win 


//Pyroxian

Av pyroxian - 26 juli 2011 12:00

ja  nu har jag ju vart så här härligt o social igen och inte skrivit nått men ähh  har haft lite mycke för mig  för att  hinna skriva som tex :


        ( http://kanashimi.bloggplatsen.se/2011/07/24/5884947-sadface/ )


jupps precis som inlägget säger så har jag vart uppe i stockholm och firat min sötnos födelsedag och träffat pappsen lite oxå ^^  de vart varit sjukt mysigt idd


   bjuder på lite bilder i från när älskling  och jag lagade hemma gjord sushi  ~ 

         // pyroxian

Av pyroxian - 17 juli 2011 18:33

bara för att Sötiz har Lallat så Förbaskat mycke om jul  i dag   så ....

här har ni en perfekt jul . 



//Pyroxian

Av pyroxian - 17 juli 2011 18:21

tjosan  har vart och Sl ett lajv nu igen ^^  (  SL= SPEL LEDARE)  åter igen ett  lyckat lajv även om vi två sl som återstår  fick kuta om kring som yra höns  och i bland inte veta vi vi gjore men folket hadde ändå kul  vilket var  huvudsaken      


//Pyroxian

Av pyroxian - 14 juli 2011 01:46

ja  vet jag har varit väldigt  osocial  nu men de är bara  för att jag har spenderat min tid med min sötnos    hon har vart  hos mig nu sen i fredag . tänker inte skriva om allt vi gjort för de hae hon redan hunnit före med att  göra 

    

awww  hon är så söt min Älskling i sina solbrillor   

((http://kanashimi.bloggplatsen.se/))


ska hämta upp syster i morgon  hon ska fläta in mina  dreads  *Happy face*  sen vankas  de lajv rut hörnet  


   mina smexiga dreads  har saknat dom   



   min Älskade syster    


//Pyroxian

Av pyroxian - 3 juli 2011 02:17

hehe  är lite små berusad just nu men va kan man förvänta sig har druckit mjöd hela  dan typ  och myst med Hammarorden   serigöst underbarare folk får man ju fan leta efter  ^_^  som delar med sig av allt och dom är sjukt trevliga + att dom har med sig 8 flasor med egenbrykt mjös + att  vi hade en 5 liter dunk med mjöd     

*HICK!*   aja  nä då jag är inte alls påvärkad av de    

iaf  var sjukt trevlig i helgen  go mat mysigt sälskap och gott att drick allt i medeltids stuk va mer behöver jag säga ^^


   en liten bild på kvällen i från bordet där vi hade läger  ^^

Staffan och Peter i från  hammarorden

Lambi som smuttar på Staffans hemma gjorde pippa

sist men inte minst En bild på min gycklar dräckt som äntligen är klar  


//Pyroxian        

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards