Pyroxian

Alla inlägg under april 2011

Av pyroxian - 26 april 2011 22:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av pyroxian - 23 april 2011 02:03

ÄNTLIGEN!!!


Äntligen  så ska  jag få mina Dreads inflätade av Navalith ~  

har länktat så sjukt länge efter dom ~  

ååå  Dom är så snygga    







(( http://www.navalith.se/  ))är adressen till hennes hemsida Kolla  in den Rekomenderas hon gör snygga grejer ~   











  


Sen Efter det så kommer nästa grej som jag har saknat och Länktat efter nu sen sist nämligen så ska jag till  SÖTO efteråt  och mysa ~  Kommer bli så mysigt i morgon, har värkligen saknat henne så sjukt himla Mycket hon är ju så himla underbar ~                                             

//Pyroxian







Av pyroxian - 23 april 2011 01:48

NOM NOM NOM  ...


de sumera  nog kvällens upplevelse med bilar bilar och mer bilar   och alla är stylade på ett el annat vis.  Custom Road show FTW !!!    

haft en helt underbar kväll med min polare  Lambi och Yoda  och några  till  :P  åkte runt mest i lambis  S40  som visserligen är under på byggnad men  va gör väll de  den har Mumma Ljud.


   försökte  fota men kameran ville inte som jag ville    så blev inga bilder 

 såg en bill som körde med en så skyst öpphöjnig  grymast av allt var ju de att   de var  en brud som körde den oxå    

   men som sagt var de var typ denna standarden på de flästa bilara som var ute  fullt uppstylade och snygga * drool*    sen fans de ju undantag men dom körde på Ljudet i bilarna i stället     


//Pyroxian

Av pyroxian - 19 april 2011 19:13

bara för att jag har set all 5 sesonger av The Tribe så var jag ju tvunen att titta  på nått nytt så började kolla på Gravitation i går kväll  så helt underbar serie så de fins inte  den är   


//Pyroxian

Av pyroxian - 19 april 2011 18:02

I dag har de väll inte hänt nått så spännande har väll lallat omkring med R och sen gullet och resten av spele lednigen  och diskuterat  och planerat inför lajvet  och hur vi ska göra   E.t.c   men de bästa med dagen var ju ändå de att i går hade sås varit i göteborg på shock och hittat  dessa små skönheter åt mig   nom nom nom  .  ja jag vet att dom är plastiga men ska försöka fixa de på nått vis men dom komer passa sjukt bra till mitt nya  hår och med mina  nya dreads    


//Pyroxian

Av pyroxian - 19 april 2011 17:43

var med D igår han skulle hjälpa  mig med min gycklar drekt ~

vi lagade oxå awsom good mat "egen marinerad fläsk file med potatis och béa sås

är snart klar med min gycklar dräkt bara lite så pill kvar med armarna och krenelering  sen är den klar el  iaf kjortelen är , har på börjat hättan oxå som jag ska ha till den kommer bli kanon snygt  ~   


är mer närvis över showen som jag förvntas hålla i ~    omg shit har ju inte uppträtt  sen jag min innte  när  är ju hur  otränad  som hällst .

a ja här kommer lite bilder i från pyslet iaf 


  lite tyg på golvet får man ju räkna med när man håller på och klipper och har sig den förbannade husqvarna maskin fan skapet  som strejkade när jag skulle börja sy ,så fick han sy allt     så här vart halls hålet iaf  är väldigt nöjd med det faktiskt  ser ricktigt bra ut    en up och ner vän ide skiss på hättan   två av grund bitarna till hättan  ska in lite kilar och annat i dom sen oxå 




// Pyroxian

Av pyroxian - 18 april 2011 11:25

Awwww  ~    blev nyss väckt av sötis med ett  urgulligt sms.

Nawwwww  hon är ju bara för söt    hoppas  dessa 6 dagar går fort så att jag får träffa hon snart  . 


(sms)

"Hey hun   hoppas jag inte väckte dig om du ligger och sover. ville bara säga att jag tänker på dig och att  jag älskar dig   "


 nä nu ska jag käka sen blir det marsh av bort till studis för att fortsätta på min gycklar dräkt och kanse bli klart med den snart   

 


bjuder på den bilden i från senaste fotoshoten jag gjorde uppe i sundsvall ^-^  länktar tills nästa blir av

  

//pyroxian

Av pyroxian - 17 april 2011 01:13

Bara för att jag har tråkigt så har jag instalerat unreal tornament 2003  på min dator och ska spela ut de för typ 500 gången  bara för att den var länge sen  ~   


// Pyroxian




Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards