Pyroxian

Alla inlägg under maj 2011

Av pyroxian - 29 maj 2011 23:06

Fy satan va ont  jag har i hela kroppen  nu  efter att  först  fått en massa  stryk av små barn i boffer fecktnigs arenan  sen  efter detta spenderat en hel dag med att  spela air soft  ~  




 

men men  va är då lite smärtta ...  i morgon kommer älsko ner och plåstrar om mig ~    ååå  har  länktat  så efter henne        *HAPPY FACE*     



//Pyroxian    

Av pyroxian - 27 maj 2011 09:20

ja så vill ha och vill lära mig hur man använder sådanna hära     ska fixas nån  dag och lära mig   

//Pyroxian

Av pyroxian - 26 maj 2011 14:54

har börjat kolla på denna derie nu Soul eater   de är så jävla bra så att de fins inte    älskar Death the Kid     han är så underbar    



Av pyroxian - 26 maj 2011 14:34

 *suck*   serigöst  fy fan  vilken slöseri på min tid  de var att  gå till fucking jävla Arbets förmedlingen ...  här trodde man  minssan att man  skulle få hjälp med  hur man ska skriva en fucking  jävla cv  ...  som dom låvade .

men  nä då  allt man fick var ett kolla  här på våran hemsida   *visar runt lite granna* ~   

som om jag inte hade kunnat hitta de själv >_ 



jag bjuder på denna de är en gammal bild på mig när jag gjorde en usel cosplay av L  i från serien Death noate                              

                                                                           

// Pyroxian
















Av pyroxian - 23 maj 2011 09:48

Okej nu har jag vart så där lagom  osocial i gen  och inte bloggat på ett tag  

anlednig till detta är väll mäst att  jag hat varit lat och inte orkat tyvärr ~ 





men men  detta  har hänt ,  har haft en Foto shot med Sazzy  och så har  jag pyslat med att  få klar min gycklar dräckt som är till 99%  klar  nu  , ska ha den på marknaden nu på  Lördag ~ 




 

Ska  även till AF  igen  om typ en timme  för att  träffa min handläggare . nå ja vi ses och höres  


 

// Pyroxian



 

oo just ja höll ju på att glöma hade ju lova lite bilde på min karatär på lajvet

   Låt mig pressentera Alex von Wolfenstine  en gullig liten Malcav    (malcaver är sinnessjuka)  och här är han med hans Schwester (syster) Alexia von wolfenstine                 
















Av pyroxian - 17 maj 2011 01:52

he he  har väll inte gjort  så jätte mycke i dag mest segat och försökt återhämtat mig i från helgens lajv ~     sen  tatt en fika med Lambi  och flumat  runt lite med han  ska till AF i morgon    *ryser i  hela  ryggen *  mig inte gilla dom  ... men men ska dit iaf   .


   Sazzy ritade en bild på våra karatärer  i från lajvet    vist  vart  dom sjukt söta 


'




  En liten sennak  peeak på min karatär  i från lajvet ^_^


//Pyroxian

Av pyroxian - 15 maj 2011 04:24

har vart å lajvat hela helgen kom precis hem så sängen  skriker på  mig nu  .

blev dock inga bilder men  min karaktär  såg helt awsom ut ~ 


ska  fota  bilder på karaktärerna nästa helg dock med sazzy  när vi har en systemkamera  Etc  så de komer bli awsom   Älskling  F-present  kommer jag få nästa helg oxå  den är klar nu ~   saknar min Sötmupp   


fick oxå ett  nytt smeknamn på lajvet    " DE GRÖNA TROLLET "   >_<*   

nå ja  nu  ska jag sova är sjukt trött  ska  upp och städa i morgon  


//  Pyroxian

Av pyroxian - 12 maj 2011 13:54

sitter och väntar på att  klockan ska ticka i väg så jag kan få gå iväg och möta  upp lilla Sazzy      de är äntligen lajv i helgen så nu ska de bli skoj att  se resultate av allt lajv planerande  


en bild på Sazzy  ^_^  komer nog slänga up bilder sen i från lajvet oxå  om de hinns med ^,^





     

//Pyroxian 


Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards