Pyroxian

Alla inlägg den 9 april 2011

Av pyroxian - 9 april 2011 00:32

Är hemma nu i från konserten  är lite lagom mörbultad vart  en hel del slaksmål där framme  där jag stod ...   ~  Men Äääh va kan man förvänta sig av en konsert?  

var trevligt iaf  spenderade hela dan med Lambi och sen så träffade jag Sonic  på konserten    



Corroded  vart facktiskt en stor besvikelse  måste jag säga  dom läter mycket bättre på platta än va  dom gör live ...  


  

Raubtier  vart okej  lajv  men  vart  väldigt besviken på att Legoknekt  lät så sjukt dåligt lajv  :(   men äääh  va fan  jag hade gott sälskap och en trevlig kväll med lite dricka på  köpet ...  så de gjorde inget att banden inte höll standarden


värst  var just  de oxå att jag konstaterade att jag är yrkes skadad redan kan inte njuta  av  musiken  längre för jag fasnar för Ljus showen   och är den dålig blir oxå banden dåliga ...  


//Pyroxian   

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards