Pyroxian

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av pyroxian - 30 mars 2011 20:46


har haft abstinens på denna låten  så sjukt underbart band  


//Pyroxian

Av pyroxian - 30 mars 2011 20:11

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!    


Fan  va  Episkt  när jag klev av bussen på väg hem i från Lambi ,Och skulle skuttade upp för backen hem till mig på kryckor,Och lyckades hoppa om 2 helt friska tankter som var ute och joggade  X'D kändes lite smått episk dom blir om hoppade av en krypling på kryckor   ha ha ha ha !!!

serigöst kan inte sluta skratta åt det hela, Och dera mine var ju episk oxå ,dom bara stod och glodde när jag hoppade om dom        


//Pyroxian

Av pyroxian - 30 mars 2011 19:59

i dag har de vart en ful städ dag el iaf på morgonen  har jag städat  och bråkat med min dator som ville strula med mitt internett ~ 


så  jag gav upp och gick ut i de varma sol skenet och tränade jonglering med min knivar som söto köpte till mig ~   börjar kunna jonglera rätt så flytande med dom snart ~   


sen försökte jag bråka lite till med min tator och och efter många om och men lyckades jag  få ingång internettet igen  ~   fast de var ju typ bara nån min innan Lambi  och Yoda  kom och skulle hämta mig  snopet nog ^,^

sen har jag bara chillat hemma hos Lambi  och nu är jag här hemma lite små spänd inför mogondagens photosetion    men de kommer nog gå bra  börjar bli van  att  bli fotade nu  iaf  är ju trots allt hobby model åt en fotograf i sundsvall ~  


(http://www.blv-photography.se/)   


//pyroxian

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards