Pyroxian

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av pyroxian - 21 mars 2011 14:41

tänkte släga ut lite bilder på hur de går  med  min  dräkt  


  

funderar på att  sy en sån här  ful pip mössa till     bara för att 

den är så full  

   

den gula sidan är rätt så klar  ska bara   fixa de sista på armen 

sen fixa krennelering  (fransar)  ner till  dock kanse jag måste 

lägga till 10  cm  extra för den är lite för tight  

den röda sidan är i samma skede han dock inte ta nån bild på den  


//pyroxian

Av pyroxian - 21 mars 2011 14:00

dum som jag var så  gick jag till stud efter att jag skadat benet , efter ett  par timmars  kunde jag inte fortsätta  på min gycklar dräkt  

fick två sidor klara nästan men kunde inte fortsättta konsentera mig efter som att de gjorde så förbannat ont i benet ~   


Så jag pallrade mig hem dum som jag är i stället för till sjukhuset *ryser till vid tanken*    (ja för alla er som inte vet de jag har sjukhus fobier)  


så jag ringde ett  samtal till mormor som är gamal läkare för att se om de fans nått jag kunde göra åt de själv ...    själv klart fanse de inte då,

så fick ringa efter Lambi som kom på 5 röda sec när jag sa att jag var tvungen att ta mig in till akuten. 

alltid lika skoj att åka bil med honom  gick typ bara 170  på 50 väg    

men iaf väll på akuten tog de typ 5 och en halv timme för dom att konstatera att jag hade inte brutit nåt el fått nån spricka,hade bara fått en inre blödnig i knät så jag fick hyra ett par kryckor och fick en stöd strumpa på mig ben och rådet ta mycke "pai killers"   typ ipren/alvedon


 

mina polare tycket att jag skulle leka med polis bilen som fan på akut motagnigen bara  för att  dom skulle få fota   

    

jag bjuder på dessa två  fulla bilder på min i från akuten 

  


//pyroxian

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards