Pyroxian

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av pyroxian - 25 mars 2011 12:08


har  kollat på The Tribe  nu ett bra tag  så sjukt underbar serie handlar om ett virus som skulle stoppa åldrings procesen hos meniskor men den back fier och nu har de tagit död på alla vuxna  så de är bara barn kvar i från 17 år och neråt  kvar och om hur chaos bryter ut och om en grupp ungar som försöker åter ställa sammhället men har mycke stora svårig heter på vägen dit .



detta  är introt  till serien 

Av pyroxian - 25 mars 2011 10:41

Morrr!!!   ....  kan  inte somna om och ligger i min säng och över väger att  gå och slita huvudet av min granne och hennes tjej kompis ... ~  vet  inte om de är för att hon håller på att flytta el va hon gör men dom typ sjunger "Tjo hooo" hella förbannade tiden utanför i koridoren skrattar/ pratar högt konstant utanför i koridoren  så att  man inte  kan sova ... >_

och när man tittar ut för att säga till dom så är dom bortta ... >_

och ja jag har ett sjukt dåligt morgon humör  om jag väll  vaknar på fel sätt  som i dag ... ~  


och till råga på allt upptäkte jag nu att har typ nada mat hemma så måste handla i dag  alltid like lätt att göra när man inte kan gå riktigt ~   


nå ja ska väll inte klaga på min popcorn  och te  frukost   precis ~    

nå väll ska se  på The Tribe  nu  och hoppas på att bli på bättre humör 


//pyroxian

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards