Pyroxian

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

sundsvall

Av pyroxian - 21 december 2011 09:21

är hemma i sundsvall nu, än så länge har de vart en upplevelse rik tid . bland de första saker som hgänder är att far min kolapsade i hop när vi skulle ut och äta på resturand så jag fick ringa efter ambulans    och åka till akuten med han .  

som tur var var det bara nått han hade ätit så   tur att inte jag hade fått nått .


sen har jag varit hemme hos min stora syster Monika och hennes familj   ricktigt mysigt  ( träffar dom nästan aldrig) 

en bild i från hennes brölopp nu i maj   hittade ingen bättre bild på hela den familjen    

var uta och jul handlade med syrran i går oxå och jag köpte en jul klapp till mig själv  





   

ett par scull candy hörlurar för dom andra jag hade var typ bara skrot av .

och så en bild på kiish  deras mysiga finska lapp hund så otroligt snäll hund. snällare får man nog leta efter  

ska lätt ha en sån om jag ska ha en hund så otroligt mysig hund ras  


// Pyroxian      

 
 
Monika

Monika

21 december 2011 11:42

Tusen tack själv.
Var riktigt skoj att träffas igen fast det blir en bit mellan varje gång vi träffas.
Underbart att du hjälpte mig med att hitta julklappar till Peter :) han blir nog super nöjd.
Saknar dig redan.
<3 dig.
Kram

http://www.monikabergsten.blogg.se

pyroxian

21 december 2011 22:04

awww ^^ saknar er med

 
MJ

MJ

21 december 2011 12:17

Aawh vilken söt bild på dem ^^
Skönt att allt är bra med far din :)

http://kanashimi.bloggplatsen.se

pyroxian

21 december 2011 22:05

jupps de är sönt idd

he he bilden är ju i från första bröloppet jag var på i år som jag ville ha med dig på men du missa för att din bror fylde 30 precis då :P

 
Monika

Monika

23 december 2011 08:12

god jul broder. kram syster

http://www.monikabergsten.blogg.se

pyroxian

23 december 2011 17:20

godjul du med syster :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pyroxian - 24 maj 2012 09:54

och så var flytten i full gång  de blir en massa lådor tänk va mycke skit man har samlat på sig med tiden             de blir ju en hel del de där var bara några av alla lådor     känns  väldigt  tom i tumet nu när allt är nertaget ...

Av pyroxian - 1 maj 2012 22:54

så nu har jag varit så där  trevligt tyst igen  ^^  sorry för de men de har väll inte hänt så himla mycke, el jo de har det   har varit uppe hos söto  nu i två veckor *mmm  mys*    vi har varit och tittat på körbärsblomingen .  och så har vi lana...

Av pyroxian - 18 april 2012 13:56

Är och lanar hemma hos sötnos och hennes lillebro    mutcho mutcho skoj        håller även på att fixar inför flytten snart dax att flytta i från jönköping      kommer sakna allt mysigt folk där nere  men men i framtiden vankas nya äventyr    ,...

Av pyroxian - 2 april 2012 08:53

fick ett tipps i från syrrans man på ett skyst  nytt band :)   ...

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards