Pyroxian

Alla inlägg den 17 november 2011

Av pyroxian - 17 november 2011 23:45

ååå Länktar så till onsdag !!!   få då  åker jag till sötnos    

men fram tills dess tänkte jag ha en nedräkning  på dessa dagar  med söta bilder på sötnosen min och olika minen vi har delat ...


 


 DAG 5 . 

bilden ovan för är den första bilden jag någonsin såg på sötnos de var på Helgon som vi började pratta (skriva med varandra) för första gången. och de först jag dum nog som jag är frågade var vilken ras hennes hund var >_<  

( ja menar bästat ämnet jag kunde komma på licksom ) var på väg att fråga om de var en pudel >_< när de var en rottvailer...


ja viste  att de var nått speciel med henne, kände de på mig  hadde en så mysig och varm känsla varje gång vi pratade men de tog iaf sin lilla tid innan jag van hennes intresse till fullo men från och med den dagen jag såg den här bilden så viste jag att vi var menade att vara tillsammans   .


ååå länktar så efter dig Älskling   


//Pyroxian 

  

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards