Pyroxian

Alla inlägg under augusti 2011

Av pyroxian - 17 augusti 2011 19:05

har köpt nya skor i dag :P  kände att  de var på tiden  de var hål rakt igenom sulan       

 så  kan de  gå  var  tvungen att  visa med fingret  att de gick hål i skorna...

   detta  blev mina nya  skor hittade ett par andra med men dom fans inte i en storlek mindre annars hade dom vart perfekt   men men de gör inget dom nya är sjukt snygga iaf  

                                          märket  är snyggt  iaf 


//pyroxian

Av pyroxian - 17 augusti 2011 16:54

börja med en impuls resa upp  så där kl 01:00  bara  för att  sötis inte trode på mig att  jag skulle kunna åka då ...  så kl typ 06:30  var bussen i stockholm  nedrans buss chaffis som körde fel typ 6  gånger på vägen upp   . nå väll sen var de bara till att mys med sötis  när  hon och ungen ( hennes lille bror)  mötte upp mig   .


på dan sen så satte jag upp  min dator som jag tat med mig  up  så vi skulle kunna lana sötis jag och ungen nördar som vi är    vi började så smått med att utforska mount hyjal med min warrior och sötnos priste 

     Dom ser så sjukt fula ut i sitt lvl 81 gear så vart bara tvungen att ta bild på 


Kvällen  där på så  gick jag och sötsaken och natt badade i rudan     

(en sjö i närheten av  dätis bor) och Sötis  kallade mig bad kruka  de var ju hon som var sist i denna gången  fast å andra sidan tog  de väldigt lång tid för nån  av oss att komma i     sötis bloggade lite om de oxå ^^

((http://kanashimi.bloggplatsen.se/2011/08/04/5952682-nattbadat/)) 



sen så har vi fortsatt att lana och rökt vatten pippa  som  bara den  mmm  mys pys   ungens vatten pippa som vi rökte på     mysig var de på kvällen 

     Här har vi Ungen  som röker  fick ingen bra bild mig el söto dock 



sen har vi väll fortsatt att lana och de var vart trevligt som bara den  våra karatärer ägde på 84 ^_^    25 kills  tror scoren slutade på 28 kills och sötis hade 27  el nått sånt  de var då  våra karaktärer var som bäst   

och så kom dagen då vi dingade 85   Yeeeeh !!!   fast de var då oxå som sötis la ner sin prist för att  den inte var lika bra längre  så vi bytte  och jag joinade hennes  mysig druid och gjorde ett  nytt arena  team 


   Arena  Team 2   Druid/warrior  en awsom kombo     


sen kom ju en av de sörre  andlednigen till  att jag for upp  nämligen att den 4  var det ett  halvår sen jag for till sötis första gången    sen den  10 så har vi vart tillsammans i ett  halvår    omg  va  tiden går fort     har nog aldrig så här bra i nått annat  förhållande   och de känns  fortfarande som att man svävar omkring  på rosa  små fluffiga moln när jag är med min sötnos    och detta firade vi ju självklart med SUSHI!!!   nom nom nom  


 

 Ett halv år till oss Grattis till oss       

(bild i från den dagen vi vart tillsammans)



sen  så har vi bastat  och rökt mer pippa   och så  men  de har sötis  skrivit lite om så de tänker  jag inte skriva om  

((http://kanashimi.bloggplatsen.se/2011/08/04/5955820-vattenpipa/))


sen en dag  så pajade  sötnos mus  så jag var snäll  och sprang i väg till tecknikmagasinet  och köpte en ny till sötnos hon vart överlycklig över den de blev en Razer Deat adder  en lika dan mus som jag har dom är ass bra  


((http://kanashimi.bloggplatsen.se/2011/08/05/5962638-mus/


sen  har vi sett  på film och myst en himmla massa   åå de har vart så sjukt underbart     ville alldrig åka dr i från       


   jag och sötis har nu börjat lvl  varsin palladin  hon som tank jag som healer  gissa  vem som är vem   


 Men de mest underbaraste är nog ändå våra natt promenader som jag och sötis tog nästan varje kväll    de var så himla mysigt  att  bara lalla komkring under den mörka natt himelen med sötnos och lalla om en massa  goja och annat  strunt  ååå  fy va jag saknar dom promenaderna   




    

tänte runda av detta inlägg med en bild på värdens  sötaste och mest underbaraste flick vän eaver     åå va jag Älskar henne   de fins inte ord nog  för att  beskriva  hur mycke  



//Pyroxian  

  



Av pyroxian - 16 augusti 2011 22:22

ja ha då så var man hemma igen då ...  har vartit lite blogg torka nu  efter som jag har varit uppe hos sötnos  i nästan 2 veckor ~ kommer slänga upp  lite mer om va vi har gjort etc lite senare  ska smala på mig bilder och annat  först bara  ^^


// pyroxian 

80

Av pyroxian - 1 augusti 2011 14:16

Sweeat  då har man nördat bort en hel helg bara så där framför en datta skärm :P  ut och träffa lite folk kanse  ... näää  vi få se va som händer  men iaf  nu  är jag och älskling  lvl  80  bara 5 lvl  till  på vårat  super epic  andra  arena team ^^ 


 

iaf så här ser min Warrrior ut  atm  inte snygaste geret precis 

bara  för att jag har väldens snyggaste,sexigaste,sötaste flickvän  Eaver !!!   

        

saknar henne nå så sjukt mycke just nu  älskar dig hunny  


//Pyroxian  

Presentation


hej de är jag som är pyroxian trevligt att du titta förbi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards